Mentenanta

/Mentenanta
Mentenanta 2018-03-29T14:21:29+00:00

Servicii de mentenanta sistem SolviERP

Dupa implementarea unui sistem ERP este necesar a avea servicii de actualizare si suport tehnic, rezolvarea problememlor aparute in functionare, precum si posibilitatea dezvoltarii sistemului cu noi module si functionalitati odata cu evolutia firmei.

Mentenanta se face in baza unui contract cu abonament anual. Valoarea acestuia depinde de numarul de module implementate, de numarul de module special create pentru beneficiar si de ponderea adaptarilor facute la sistemul de baza.

Incheierea unui contract de mentenanta se face in urmatoarele conditii:

Actualizare. Beneficiarul va primi ultima varianta stabila a sistemului SOLVI ERP in concordanta cu modificarile legislative, incluzand functionalitati noi si corectii la eventualele probleme aparute in functionare.

Suport tehnic. In cadrul contractului este inclus suport tehnic prin sistem ticketing. In masura in care clientul doreste si accepta, sunt incluse si interventii prin acces hookuphangout.com/casual-dating/ remote, acolo unde exista posibilitati tehnce pentru acest lucru.

Training. Odata pe an (sau la cerere de oricate ori beneficiarul considera ca este necesar) furnizorul ofera training utilizatorului pentru prezentarea noilor functionalitati create sau cu modalitatile de aplicare ale modificarilor impuse de legislatie. Trainingul poate fi facut la sediul furnizorului sal al beneficiarului in functie de conditiile contractuale.

Servicii. In cadrul contractului, daca beneficiarul doreste, pot fi incluse servcii de monitorizare a serverului sau serverelor de date, a operatiilor de backup, efectuarea operatiilor de restaurare, intretinerea si configurarea profilelor de utilizatori, precum si a altor operatiuni legate de functionarea sistemului.