SAD – Sistem Administrare Documente

//SAD – Sistem Administrare Documente
SAD – Sistem Administrare Documente 2018-03-29T14:21:30+00:00

Modulul erp – Sistem de Administrare Documente

Sistemul de Administrare a Documentelor este specializat in gestionarea si administrarea documentelor in format electronic.

Modulul ofera posibilitati pentru

  • gestionarea si organizarea documentelor ierarhizate intr-o structura organizata pe surse de proveniente, tipuri si destinatii ale documentelor
  • organizarea utilizatorilor in grupuri
  • fiecare document are drepturi de administrare, scriere si/sau citire pentru utilizator sau grup de utilizator
  • posibilitatea importului de documente prin scanare
  • consultarea documentelor din sistem
  • descarcarea unui document pentru editare pe calculatorul unui utilizator si ulterior salvarea acestuia
  • vizulizarea sursei, a tipului si a destinatiei documentelor, precum si utilizatorul care a creat documentul
  • cautarea documentelor dup criterii multiple
    • data crearii si a ultimei modificari
    • cuvinte in titlu si continut
    • sursa de provenienta
    • destinatie document
    • tipul documentului

Cateva din extensiile care pot fi realizate:

  • importul datelor din casutele de email

In prezent avem in lucru urmatorul modul:

Modulul SAD

Sistem de Administrare a Documentelor este specializat in gestionarea si administrarea documentelor in format electronic.

Modulul SAD

Mai multe informati despre modulul softului erp:
Vedeti detalii!