Activitati

Activitati 2018-03-29T14:21:32+00:00

Modulul Activitati – Modul Sistem ERP CRM Performant

Modulul Activitati este un modul operativ specializat in gestionarea diverselor activitati din cadrul firmei alocate utilizatorilor, cu descrierea fiecareia, cu data de incepere, termen de executie si durata estimata. Ceea ce este foarte util este faptul ca se pot programa lansarea automata de activitati de catre sistem.

Fiecare activitate poata sa aiba urmatoarele stari:

  • Neinceputa – starea initiala a unei activitati
  • In desfasurare – activitatea a fost inceputa si este in derulare
  • In asteptare – activitatea a fost pusa in asteptare din diverse motive: ordine de prioritati sau necesitatea asigurarii unor conditii sau resurse de care este nevoie pentru continuarea ei
  • Amanata – activitatea este amanata din diverse motive ca de exemplu prelungirea temenului unui contract pentru care este nevoie de ea
  • Terminata – activitatea a fost incheiata si nu mai necesita consum de timp
  • Feedback – activitatea a fost citita si cel care a initiat-o a primit informatii despre aceasta

Fiecare utilizator are dreptul de a vizualiza o lista a activitatilor pe care le are de facut si o lista a activitatilor pe care le-a lansat pentru a fi realizate de catre alti utilizatori din sistem. Listele de activitati pot fi selectate dupa starea in care se afla si dupa termenul de incepere si terminare.

Daca unui utilizator i s-a acordat dreptul de a vizualiza si activitatile pe care le au de facut alti utilizatori atunci acesta poate vizualiza orice activitate din sistem si stadiul in care acestea se afla. Un manager poate vizualiza rapid ce activitati trebuie sa desfasoare unul dintre angajati.

Programarea activitatilor care vor fi lansate automat de catre sistem este foarte flexibila. Poate fi facuta astfel incat aceasta sa aiba loc repetitiv: saptamanal intr-o anumita zi din saptamana, lunar intr-o anumita zi din luna, in anumite luni din an (de exemplu Martie, Iunie, Octombrie, Decembrie), in anumite saptamani (de exemplu saptamanile cu numar par), etc. Pentru programarea unei activitati trebuie de asemenea sa se specifice utilizatorul caruia ii este atribuita si poate sa stabileasca cu cat timp inainte de termenul de incepere a acesteia sa fie publicata in sistem pentru a putea fi vizualizata de catre utilizatori.

Modulul Activitati poate fi legat si de alte module. De exemplu daca se leaga de Modulul Auto, se poate genera o activitate pentru efectuarea reviziei (Inspectia Tehnica Periodica) unei masini, sau o actvitate pentru a nu se uita incheierea asigurarii obligatorii auto. Sistemul este un administrator excelent in distribuirea sarcinilor catre utilizatori !

Utilizarea unui sistem de acest gen ordoneaza si responsabilizeaza activitatea angajatilor in cadrul firmei, diminuandu-se posibilitatea ca anumite lucruri sa nu fie facute la timp. De asemenea poate fi utilizat ca sistem de evaluare periodica a modului in care un angajat si-a indeplinit sarcinile pe care le-a avut de facut in termen.

Poate fi realizat si un grafic de planificare si desfasurare a sarcinilor pe care le au de indeplinit utilizatorii din sistem

Alte module oferite de programul SolviERP:

Modulul
Arc

Modul performant de tip CRM (Customer Relationship Management)

Modulul Arc

Mai multe informati despre modulul softului erp:
Vedeti detalii!

Modulul
Aprovizionare

Specializat pentru lucru in relatia cu furnizorii si urmarirea comenzilor de aprovizionare.

Modulul Aprovizionare

Mai multe informati despre modulul softului erp:
Vedeti detalii!

Modulul
Auto

Modul operativ pentru urmarirea unui parc auto.

Modulul Auto

Mai multe informati despre modulul softului erp:
Vedeti detalii!