Modulul ERP Arc

//Modulul ERP Arc
Modulul ERP Arc 2018-03-29T14:21:32+00:00

Modul Arc (CRM) – Sistem ERP CRM Performant

Modulul ARC este un modul de tip CRM (Customer Relationship Management). De altfel ARC este o abreviere pentru Administrarea Relatiilor cu Clientii.

Ce veti obtine utilizand acest modul:

  • sustinerea activitatii echipei de vanzari cu informatii despre clienti sau potentiali clienti
  • informarea corecta echipei de vanzari despre firme si produse concurente
  • un managementului care va avea informatii pertinente pentru a lua in cunostinta de cauza decizii
  • istoric al relatiilor cu clientii
  • istoric al produselor in ceea ce priveste vanzarile si satisfactia clientilor pentru el, precum si problemele care au aprut legat de functionarea ulterioara a acestora
  • control si analiza asupra serviciile oferite clientilor
  • ordoneaza procesul de vanzari si activitatile de marketing
  • asigura suport pentru realizarea proiectelor si a bugetelor necesare si/sau consumate pentru realizarea acestora
  • informatii cu privire la campanii de publicitate anterioare pentru un anumit produs
  • o baza de date din care se poate rapid regasi si sintetiza informatia legata de un anumit subiect (client, concurenta, campanii publicitare, produse proprii sau produse concurente, etc)
  • sinteza a evenimentelor aparute in firma grupate pe categorii in functie de gradul lor de importanta, a consecintelor pe care le-au produs precum si a modului de rezolvare a acestora
    o lista de contacte si relatii centralizate pe firma

In afara avantajelor pe care le-am enumerat mai sus, care de altfel nu sunt singurele, exista si un avantaj poate mai putin luat in considerare: informatiile nu sunt imprastiate in agendele angajatilor firmei si nu vor disparea odata cu ei.

De ce veti scapa odata cu utilizarea acestui modul:

  • lipsa de comunicare sau comunicare defectuosa intre echipele si membrii echipelor de vanzari
  • un potential client nu va fi contactat de un agent din echipa de vanzari intr-un interval de timp controlat pentru a i se prezenta aceeasi oferta, posibil cu date diferite
  • necunoasterea informatiilor despre clientii vechi de catre oamenii noi din echipele de vanzari
  • timp pierdut pentru predarea, respectiv preluarea portofoliului de clienti de catre un agent nou de la cel vechi
  • agenti noi din echipele de vanzari descumpaniti de relatia cu clienti vechi pentru ca nu le cunosc profilul si modul de reactie
  • perseverenta in a comercializa produse sau servicii care au consecinte negative asupra imaginii firmei

Modulul Arc poate fi utilizat impreuna cu modulul Mailing al sistemului solviErp, pentru a realiza campanii publicitare prin transmiterea de emailuri. Din modulul Arc se pot crea Liste de relatii, dupa diferite criterii. Fiecarei relatii, din fiecare lista, i se pot transmise emailuri pentru campanii publicitare.

Dupa transmiterea unui email, prin sistemul de Mailing, acesta va transmite in sistemul Arc informatii despre data si continutul campaniei de publicitate prin mail.

Deci, in sistemul solviErp puteti face campanii de publicitate prin transmiterea de emailuri catre potentiali clienti.

Sistemul gestioneaza evidenta Relatiilor pe care le stabilesc echipele de marketing si vanzari. Relatiile nu sunt neaparat firme sau clienti. Ele pot sa fie firme, clienti, potentiali clienti, furnizori, potentiali furnizori, puncte de lucru ale unor firme, competitori sau potentiali competitori, sau chiar persoane care au legatura cu un produs sau serviciu pe care firma il comercializeaza sau presteaza. Aceste Relatii pot furniza informatii importante legate de activitatea firmei, ca istoric, sau ca potential in ceea ce priveste clientela sau competitorii firmei.

Legat de aceste relatii sistemul gestioneaza o baza de date de contacte. Acestea sunt persoane care pot fi interesate si importante in ceea ce priveste un anumit produs sau serviciu produs sau prestat de catre firma. Un Contact este o persoana care poate fi legata de mai multe relatii si in acelasi timp poate sa furnizeze informatii legate de anumite oportunitati de afaceri.

De asemenea sistemul ofera posibilitatea gestionarii unor evenimente. Aceste evenimente pot fi expresia unor pareri sau reactii legate de un produs, servicu sau o campanie publicitara.

De exemplu, prin gestionarea corecta a informatiilor se poate afla din sistem care a fost reactia clientilor in timpul utilizarii unui produs care se afla in perioada de garantie si ce ce interventii au fost facute in aceasta perioada.

Puteti afla care au fost reactiile unui client dealungul timpului in ceea ce priveste un anumit produs.

Tot aici puteti sa va gestionati proiectele care se afla in derulare. Fiecare proiect genereaza activitati pe care trebuie sa fie realizate de catre personalul responsabil de desfasurarea acetuia. Vor rezulta de aici stadiul in care se gaseste proiectul, ce activitati mai trebuie efectuate pana la finalizarea acestuia si o evaluare a costurilor programate comparate cu cele efectuate pentru realizarea acestuia.

Proiectele pot fi organizate in grupe de proiecte, astfel putand fi realizata o sinteza a realizarii unor actiuni organizate in cadrul firmei.

Cateva din extensiile care pot fi realizate:

  • Realizarea unui grafic de realizare a proiectelor in derulare
  • Realizarea evidentei evolutiei unei relatii in functie de schimbarea membrilor echipei de vanzari

Alte module oferite de programul SolviERP:

Modulul
Activitati

Modul pentru gestionarea diverselor activitati ale firmei.

Modulul Activitati

Mai multe informati despre modulul softului erp:
Vedeti detalii!

Modulul
Aprovizionare

Specializat pentru lucru in relatia cu furnizorii si urmarirea comenzilor de aprovizionare.

Modulul Aprovizionare

Mai multe informati despre modulul softului erp:
Vedeti detalii!

Modulul
Auto

Modul operativ pentru urmarirea unui parc auto.

Modulul Auto

Mai multe informati despre modulul softului erp:
Vedeti detalii!