Stocuri marfa cu amanuntul

///Stocuri marfa cu amanuntul
Stocuri marfa cu amanuntul 2018-03-29T14:21:30+00:00

Stocuri marfa cu amanuntul SolviERP

Este un modul specializat pentru vanzari in magazine cu case de marcat prin care se emit bonuri fiscale.

Exista doua componente esentiale in acest sistem: partea de vanzare in magazin, care ofera interfata intre vanzator, calculator si casa de marcat pe de o parte si client pe de alta parte, si partea de administrare a informatiilor care de obicei se realizeaza pe un alt calculator sau de catre personalul administrativ sau contabil.

Sistemul permite definirea marfurilor in cadrul nomenclatorului general de produse. Pentru fiecare marfa pot fi introduse diverse informatii: cod, cod de bare, denumire, descriere pe larg, moneda, unitate de masura, unitate de masura pentru vanzare cu ridicata, pret de lista, pret pentru vanzare cu ridicata, taxe vamale si TVA, surse de aprovizionare, linkuri utile pe internet depre marfa. Datele referitoare la vanzarea cu ridicata vor fi completate doar daca firma vinde aceleasi produse si prin magazine si prin depozite proprii.

De asemenea in cadrul nomenclatorului general de produse pot fi introduse si servicii care sunt prestate de catre firma catre clienti, in magazine. In Modulul Produse puteti afla detalii despre gestionarea informatiilor legate de fiecare produs.

Ceea ce este important de retinut este faptul ca modulul utilizeaza pentru evidenta, codurile de bare care se regasesc pe foarte multe marfuri produse astazi. Sistemul include tot ceea ce este necesar din punct de vedere software pentru a putea gestiona un sistem de generare de coduri de bare interne: generare de etichete si printare pe imprimanta coduri de bare pentru produsele pentru care este nevoie.

Metoda de pastrare a evidentei stocurilor este cantitativ-valorica pe baza codurilor de bare.

Avantajul este ca se poate oricand verifica existenta in stoc a anumitor marfuri si deasemenea se pot urmari miscarile de produse (intrari pe receptii si iesiri pe baza bonurilor fiscale sau a avizelor de expeditie).

Sistemul este un sistem complex permitand gestionarea mai multor magazine in acelasi timp, fiecare magazin putand sa aiba una sau mai multe case de marcat. Marfurile pot sa fie urmarite pe departamente de vanzari in cazul in care pe aceeasi casa de marcat se vand produse din departamente diferite. Sistemul ofera posibilitatea urmaririi drepturilor de acces la casele de marcat pentru fircare utilizator, toate gestionarile putandu-se face centralizat dintr-un punct de monitorizare.

Produsele pot fi impartite prin sistem, similar cu posibilitatile caselor de marcat, in grupe de TVA, grupe de produse si departamente. Diferenta este ca, in cazul caselor de marcat acestea pot oferi doar sume totale pe aceste grupari, pe cand acest sistem poate oferi situatii de vanzari pe produse, perioade ale zilei, etc.

Notele de receptie pot fi intocmite utilizand cititoarele de coduri de bare pentru identificarea produselor. In cazul in care nu exista posibilitatea citirii codurilor de bare (nu exista cititor de coduri de bare sau codul de bare nu poate fi citit) se pot cauta produsele dupa cod, prin tastare, sau prin cautare complexa dupa denumire sau cuvinte continute in denumire sau descriere. La fiecare receptie pot fi distribuite pe fiecare produs discounturile acordate de catre furnizor, sau sumele de transport in cazul in care se foloseste metoda includerii pretului de transport in pretul de achizitie al produselor.

Iesirile din gestiune pot fi facute prin emiterea de bonuri de casa si intocmirea avizelor de insotire a marfurilor.

Produsele de pe bonurile de casa se adauga cu ajutorul cititorului de coduri de bare sau prin cautarea produselor prin tastare dupa cod sau cuvinte din denumire. La intocmirea bonurilor de casa exista posibilitatea de a acorda discounturi si de a face incasari cu Tichete de masa, CEC sau cu plata pe CARD.

Avizele de insotire a marfurilor pot fi intocmite in mod interactiv. Numarul de aviz de insotire a marfurilor se genereaza automat de catre sistem si, dupa alegerea clientului, sunt completate automat datele specifice acestuia: denumire, adresa, cont banca.

In baza unui bon de casa sistemul poate emite automat o factura fiscala, asa cum prevede legislatia in vigoare, bineinteles dupa introducerea datelor necesare aceste operatiuni.

Prin utilizarea Modulului Vanzari poate fi utilizat un sistem de carduri de fidelitate si pot fi obtinute o serie de situatii legate de istoricul vanzarilor

Situatiile generate de sistem sunt:

  • Lista bonuri de casa pe gestiuni, case de marcat si perioada
  • Vanzari produse in magazine pe perioada si produse, cu evidentierea adaosului pe fiecare produs sau serviciu
  • Miscari produs in magazin cu evidentierea pe orice perioada a intrarilor si iesirilor cu data si numarul aferent de document si calcul al stocului la final de perioada
  • Lista stocuri magazin
  • Lista inventar magazine

Cateva din extensiile care pot fi realizate:

  • Printare etichete de raft
  • Printare liste cu coduri de bare pentru casieri
  • Implementarea de discounturi pe baza de puncte acumulate pe carduri de fidelitate
  • Emiterea facturilor in baza unei liste de bonuri de casa (in prezent se emite factura in baza unui singur bon de casa)
  • Generare raport stocuri fara miscare

Stocuri marfa cu ridicata

Specializat in activitati in regim de depozit (marfuri cu ridicata)

Stocuri marfa cu ridicata

Mai multe informati despre modulul softului erp:
Vedeti detalii!

Stocuri materiale

Modul specializat pentru gestionarea stocurilor de materiale si materii prime

Stocuri materiale

Mai multe informati despre modulul softului erp:
Vedeti detalii!

Marfa cu amanuntul

Modul specializat pentru vanzari in magazine cu case de marcat prin care se emit bonuri fiscale.

Marfa cu amanuntul

Mai multe informati despre modulul softului erp:
Vedeti detalii!